Kamizelka jeans DIY

W ubiegłym tygodniu minęło pół roku od początku "mojego pomysłu na siebie" i wiecie co? Myślałam, że pójdzie gorzej. Gorąco pozdrawiam dotychczasowe klientki oraz wszystkich odwiedzających bloga. Dziękuję za udział w konkursie i miłe komentarze! To naprawdę bardzo dużo dla mnie znaczy.


Przejdźmy jednak do tematu dzisiejszego posta. ; )


Leży w szafce "na sprzedaż" już długi czas. Aż mi szkoda, że nie udostępniłam jej Wam wcześniej. Kamizelka z bardzo ciepłym futerkiem. Doszyłam do niej wstawki na ramionach i kieszonkach z materiału imitującego skórę, po czym przetarłam go uzyskując poniższy efekt. Świetnie wygląda z granatowymi rurkami i bardzo długo musiałam się zastanawiać czy aby na pewno chcę ją sprzedać... ;)










 
 
 

rozm. XS/S
45 zł


WYSYŁKA 1 ZŁ !




Po informacje piszcie w komentarzach albo na maila designnerd@o2.pl

Leave reply

Back to Top